معتمد طایفه ناروئی در منطقه سیستان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل و مشکلات سیستان امید را در دل ما مردم این منطقه زنده کرد و قطعا به آینده امیدوارتر شدیم.

سخنان رهبر انقلاب در مورد مسائل سیستان امید را در دل ما زنده کرد

به گزارش قدس‌آنلاین، محمد نارویی اظهارکرد: مطرح شدن مشکلات سیستان توسط رهبر معظم انقلاب در شرایط فعلی موجی از شور و شعف را در دل اهالی منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: طرح مسائل از گذشته منطقه و عدم اجرای مصوبات سفر ایشان به سیستان و بلوچستان که در دهه ۸۰ به استان انجام شد، نشان از توجه و عنایت ویژه ایشان به منطقه است.

معتمد طایفه نارویی در منطقه سیستان گفت: کلام رهبر معظم انقلاب در حوزه وحدت، انسجام و همدلی اقوام و مذاهب باید فصل الخطاب همه ما باشد تا معاندان و فرصت طلبان نتوانند فضا را گل آلود کرده و از آن بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: حضور اهل سنت منطقه در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب نشان از وفاداری قوم بلوچ و پیروان اهل سنت به رهبر معظم انقلاب دارد.

نارویی خاطرنشان کرد: شور و شوق دیدار با رهبر معظم انقلاب قابل وصف نیست، نمی‌توانم حس قلبی‌ام را بازگو کنم، باید هر فرد خودش این حس را تجربه کند.

وی یادآور شد: حل مشکلات سیستان و بلوچستان پس از تدبیر و تاکید رهبر معظم انقلاب دور از انتظار نیست امیدواریم مسوولان هر چه زودتر به آن عمل کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.